Inspiration från det liknande huset på Hemnet...

Jag kan så klart inte låta bli att surfa in på huset på Hemnet, i samma område som vårt blivande hus ligger!
Det har lite annan planlösning: kan med lätthet bli fem rum (vilket är bättre än i vårt) har dock enda utgången till trädgården från föräldrasovrummet (sämre än vårt, enligt min mening). Det är ett väldigt fint parhus med en underbar trädgård dock. Precis som vårt ;-) !!

Jag inspireras lite av bilderna! Det finns ett foto av den minimala tvättstugan, något jag själv inte lyckats prestera från vårt kommande. Bilden som finnes är bra, det ser funktionellt ut därinne - så vill vi ha det. Sedan har de en kanonbra lösning för balkongen, som jag aldrig skulle kommit på själv. Jag har tänkt så det knakat på balkongen. Så som säljaren har det gör inte det bästa av utrymmet, känner jag och det var något jag gärna ville. Och så kom Hemnet-huset och hade kalasbra lösning!

Se och förstå vad jag menar! (frågan är väl om någon i familjen LB kan snickra detta?)



... nej, det vill sig inte alls :-( Återkommer om en timme! 

Kommentarer
Postat av: Pia Han Lindberg

Hej Anna och tack for dina fina ord, jag blev jatteglad! Kul att du hittade hit, befinner mig ocksa i Vastra Sverige, fast det har du nog listat ut :). Har ar mina hemtrakter och jag njuter i fulla drag!



Kram,

Pia

2008-08-06 @ 13:22:17
URL: http://www.expiatriatewife.blogspot.com
Postat av: Inredningsgalen

Hej!



Tack för besöket inne hos mig!!!

Du frågade om mina halsband, jag tar 170.- för ett halsband med en namnbricka, 220.- om man vill ha två namnbrickor och 270.- vid tre.

I priset ingår kedjan, en liten hjärtberlock och porto.

Du kan maila mig på [email protected]

om du har fler frågor!

Ha det bta



Maria

2008-08-06 @ 15:08:34
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0