Utflykten idag

Japp, så var vi tillbaka från en regnig titt i Floda! Första anhalt var huset, denna gång sov minsting i bilen, så styvsonen och jag gick till huset och sedan runt lite i bostadsområdet. Vandrande runt hälsade blivande grannar på oss här och var och även styvsonen fick medge att det var gemytligt, rent av trevligt.
Sedan åkte vi alla till nya förskolan och den nyvakne kikade runt den tillsammans med sina päron. Det såg bra ut! Minsting såg igenom fönstret att det fanns en riddarborg där inne och leendet var STORT. Undrans om man kan hoppas att det går så lätt..?
Det såg mycket trivsamt ut och det var i sig en lättnad.
Sedan tillbaka till bostadsområdet då maken avgjorde att även han var sugen på att gå en sväng. Säljaren fick syn på oss från sitt köksfönster och ropade dit oss! Han kom ned i entrén och vi språkade en stund: bestämde datum och klockslag för olika saker.

Klockan 09:00 15/9 hämtar vi nyckeln till vårt nya hus i vårt nya hus. Topp!
Det börjar kännas verkligt.

Jag har inte låtit mig fotas framför huset fram till nu, har varit för ivrig bakom kameran. I hällande regn valde jag att slå till. Voilá, två foton av mig framför mitt blivande hus :-D




Kommentarer
Postat av: Kathrin

Blir så glad att läsa dina inlägg om ert hus - det strålar och sprudlar om dig :) Bara en månad kvar nu!!!



Ha det!

2008-08-13 @ 11:01:03
URL: http://tinalill.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0