Knäck och en tår

Bra dag idag. Lillsonen träffade tomten och överräckte sin önskelista till honom. Listan hade han "skrivit" själv men ändå kunde tomten utläsa att det är Cars-bilar han önskar sig! Inte illa jobbat av tomten.

Jag har sorterat i lådor i helgen - inga kvar att sortera men väl en att ompacka. Nu har jag dessutom gjort omgång två av knäckis (som sonen kallar knäck) eftersom förra satsen åts upp av son modell äldre... Mitt under knäck-makandet kom jag in i julmusiken jag njöt (Celine Dions vackra julmusik) och kom att tänka på äldste sonens livs alla hemska jular. Jag gläder mig oerhört åt att jularna numera är bra och man kan se fram emot dem men känner också sorg över att 15 jular varit helveten. Åh, vad jag önskar att alla sonens jular fått vara bra. Inte bara de senaste två. Varje kind smektes av en tår där över den varma spisen. Men det är absolut bättre med sent än aldrig.

Nu ska vi äta tacos - bra adventsmat!

STOR kram till alla mina läsare, särskilt sådana som varit ute till skogs denna vackra vinterdag ;-)
/A

Kommentarer
Postat av: Åsa

Cars-bilar är en favorit, kommer han att få några av tomten? Jag tycker det är svårt att komma på något vettigt till Olle. Det känns som han har det mesta och det han har leker han inte jättemycket med. Harr du några bra tips?

2008-12-14 @ 20:52:34
URL: http://adal.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0