Pressrelease

Då min make arbetar around the clock utan överdrift, på sin avhandling, har jag dygnet-runt-jour mest hela tiden. Känns det som.
Igår hann jag dock föredra för vår politiska nämnd på kvällen och sedan äta julbord med samma nämnd. Det gick kalasbra för mig och mitt framträdande tycktes ge såväl ny kunskap som ett väckt intresse. De fascinerades av mitt offensiva arbetssätt, sa de, och hade många frågor och kommentarer.
Succé. :-)

Det andra arbetet sände ut en pressrelease härom dagen. Det snappades upp på ett ganska stort antal medieställen och här kommer en länk till ett av ställena för den som vill läsa den:

http://www.newsdesk.se/pressroom/networking/pressrelease/view/succe-foer-ny-kvinnor-karriaerblogg-261960

Idag har lillsonen och jag makat jättemumsiga julgodisar enligt vår tradition: marsipangodis :-) Jag gjorde mina vanliga små kulor medan sonen slog till på x antal julormar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0