Längtar!

Näe, jag längtar såå efter huset!! Dagarna går ganska långsamt i det hänseendet och segar sig fram och leder långsamt mot Målet. Huset. Visst vet jag att före Den Dagen ska vi packa, sortera, kasta, välja, fara till tippen och städa och visst är jag smart nog att fatta att tiden behövs. Men om man kunde skulle jag med glädje skutta in i en tidsmaskin som tog mig till slutet av september och både flytt och städ var avklarat...
Nu måste jag inte tänka på huset hela tiden längre men visst finns det där. Jag vill dit, längtar dit och vill sätta igång NU. Helst yesterday ;-) 
Joo, jag har många magasin kvar att gå igenom - har absolut haft paus i det arbetet. Jag har jobbat. Go figure!
Huset, huset, huset - nu vill jag dit. Jag hoppas vi träffas där med säljaren för att föra över handpenningen, jag älskar det där huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0