Tillbaka

Igår kväll var vi tillbaka vid huset. Denna gång var det mina föräldrar som gärna ville se det live och var nyfikna som tusan! Vi åkte dit på kvällen och yngste sonen passade på att inviga sin sprillans nya cykel han fått samma dag i treårspresent - han cyklade runt på de små gångstigarna och det var precis så bra som vi hoppats. Och vetat ;-) De är som gjorda för trehjulingscyklande, de där gångstigarna!
Jag och mina föräldrar passade på att promenera ned till tågstationen för att se hur lång tid det tar och det tar en kvart. Lagom kortispromenix alltså. Det känns som sju minuter eftersom det går nedför hela vägen och är vackert, ovanpå det. Inget att klaga på alltså (även om min styvson gör just det *hehe*) :-D
Vi såg oss omkring i trakten och söp in allt. Vi andades frisk luft, vacker utsikt och idyll. Mina föräldrar blev lika förtjusta som vi och konstaterade att de inte hade haft en aning att det var så vackert i de krokarna!

Och: det är inte 3,5 mil, som jag skrivit någonstans, det är 2,6 mil till Göteborg!

Foton kommer. Någon ny vinkel lyckades jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0