Välkommen till paradiset!

När vi gick omkring i parhusområdet och var i det röda området (det finns i vårt område gröna hus och bredvid dem röda hus i samma utföranden: små enplans- och större soutteränghusen) fanns det ett hus och trädgård som uppenbarligen hörde till en småbarnsfamilj. I trädgården fanns leksaker och på gaveln hängde en hemmagjord flagga som barn och vuxna nog gjort tillsammans med applikationer i glada färger.
På flaggan stod det: "Välkommen till paradiset!"
Vi bara log och instämde och kände oss välkomna till paradiset.
Det här huset och boendet är inte bara bra för att det är vårt och vi längtat så länge, det är även högst barnvänligt. Det finns små gångbanor i hela området, som slingrar sig runt de olika husen och små trädgårdarna och de är perfekta att lära sig cykla på, bland annat. Jag förutspår att en viss då-treåring kommer att rejsa omkring på trehjuling där redan under sensommaren :-)

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Lycka till med pappersskrivandet idag! Snacka om en efterlängtad brevbärare ;-)



Kul också för mig med en ny blogg att läsa som uppdateras ofta. Mina andra favoriter uppdateras allt för sällan och själv är jag rätt kass också :-)



Kram och ha en bra dag!!!

2008-06-24 @ 09:26:57
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Kathrin

Åh, GRATTIS, GRATTIS till huset!

Gläds så med er!

stor kram

//Kathrin

2008-06-24 @ 14:29:58
URL: http://tinalill.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0