Var där idag igen...

Idag var vi där igen, by the pine trees. Huset är underbart, den lilla lekplatsen framför gullig och träden, skogen runt omkring tät och vacker.  Huset äger verkligen och jag är inte längre förälskad. Jag älskar. Jag vill in dit: ställa vår säng i sovrummet, se store sonen se sig omkring i nya hemmet, släppa ut hunden i trädgården.
Som en del andra stora förändringar jag längtat länge efter, kommer även denna förändring (peppar peppar) att kännas naturlig och "som det ska vara" trots att det är nytt, gigantiskt och ofattbart. Kan det bero på att tankarna kretsat kring så många drömmar, så många år att huvudet och hjärnan vant sig?
Eller gör ren och skär lycka sådant med oss?

Jag har tagit finfina foton av "vårt" hus men jag sitter vid en Mac, så jag kan alltså inte ladda upp dem. Inte så lite störande.

Vi promenerade runt i vår nya hemstad också - mysigt, vackert och lugnt och trivsamt. MVG, helt enkelt. En idyll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0