Bara en torsdagsrapport

Torsdag. En underbar dag av många anledningar: efter 1,5 veckor har halsontet äntligen släppt - hurra! En überjobbig vecka har klarats av och återstår gör endast en alldeles vanlig fredag och fredagar gillar vi - bara klassbesök, lärarfika och sedan mys med minstingsonen hemmavid. 
Igår var jag med två kära väninnor (Å & C) ute och åt och drack gott vin och hade trevligt och ikväll kom en kollega och hämtade mig efter jobbet - helt spontant - så åt vi en snabb middag ute och pratade verksamhet, verksamhet, verksamhet :-)
Idag har jag även haft kalasbra utvecklingssamtal med min underbara chef som jag tycker är världsbäst och sedan ett mycket bra möte med verksamhetsgruppen från ledardagen. Vår grupp arbetar med marknadsföringsfrågor, så jag maxar mitt kunnande inom PR då jag sitter i regionens biblioteksarbetsgrupp för PR och även i Mölndals stads grupp. Mötet var bra och det är självklart givande att arbeta i grupp med andra yrkeskompetenser.
Sedan till jobbet efter dessa möten och köra järnet, sånt känns så jäkla bra.
I'm back, helt enkelt. Back efter halsont ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0