Bra so far!

Vi har hämtat nyckeln, glatt oss och njutit, lämnat och hämtat inskolningspojken, gått runt i huset och garaget med säljaren, farit med säljaren till banken i Lerum, fikat med säljaren på gammaldags konditori i Lerum, åkt tillbaka till Mölndal och så har jag jobbat i tre timmar (varit på en rundvandring med förvaltningschefen och två andra enhetschefer som är hyfsat nyanställda) och NU ska vi äntligen åka tillbaka till huset :-D

Hurra!!!!

Vad var nu första åtgärd? Allt på en gång! In i det rummet, in i det rummet, ut i trädgården, ut på balkongen....
Och så lunch i köket :-)

Nu ska vi tillbaka! Jag älskar hemmet och när jag för första gången besökte damrummet kändes till och med det rummet som "vår toa" ;-)

Jag är dödstrött - illamåendetrött - men kan inte tygla min inflyttningslust ändå!
Adjöken & see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0