Graveyard shift

Klockan närmar sig 21 söndag kväll och när många sätter sig i soffan och pustar ut inför kommande vecka, gör jag mig redo att bli upphämtad av maken för ett städpass i gamla lägenheten.
Jag är helt dödstrött men vad göra? Om 13 timmar är det besiktning så det är bara att älska läget och bita ihop.

Jag har precis lagt Johannes som i alla fall helt klart uppskattade dagen med mig. Flera gånger har han kramat mig och sagt att han älskar mig, så han är nog redo för en ny förskolavecka. Det var en riktig prioritering att spendera dagen med honom.

Så njut ni lite extra av er lugna söndagskväll när ni vet att vissa stollar ligger på knä och skrubbar badrum när ni läser det här...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Kul att läsa att ni är inflyttade och trivs. Flyttstädning är inte kul men skönt när det är klart och man kan koncentrera sig på allt det nya!



Lycka till! /Cissi

2008-09-29 @ 13:47:39
URL: http://b282.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0