Lådor

Idag var jag hemma med migrän. Jag somnade med huvudvärk, arbetande in i det sista, och vaknade således med migrän. Jag låg ett tag, förflyttade mig upp till övervåningen och en kaffekopp och efter några Eeze och vila kunde jag ge mig på at packa upp lådor. Två stycken, faktiskt. Nu har vi noll lådor kvar i sovrummet - alltid något! (desto fler i hallen dock).
Jag påbörjade iordningsställandet av Johannes lekhörn under trappan också och fick dit både fårskinnen, leksakslådor och mjukdjur. Och en lampa!
Sedan satte emellertid huvudvärk och yrsel stopp för vidare fysiska aktiviteter.
Kvar var hämtning av pojke och mathandling. Med bankande skalle utfördes båda uppgifterna. Promenaden hem - uppför - med två matkassar, pojke och vagn var väl inte idealisk men tack vare Eeze gick det att genomföra.

Migrän till trots: det var najs att vistas lite i huset vi köpt, det är man inte bortskämd med...
Jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0