Lunchrast på jobbet - framför datorn...

:-)
Jag älskar att äta framför datorn och bara surfa runt på det jag vill själv och skriva det jag vill och i övrigt vara alldeles tyst. Det gör jag nu. Ensam inne i mitt rum, lätt frysande (redan frysårstid på kontoret) och muntert leende ;-)

Idag tar en av nedräkningarna slut. Imorgon börjar vi minstings inskolning på den nya förskolan. Spännande. Vi hade i förväg bokat in att han ska komma dit klockan 14 (eller var det 15?) på ett besök första dagen, så fram till dess kan han vara i frid på sin "gamla" förskola.
Att fatta att det är sista veckan på den älskade förskolan, det är dock ett betydligt svårare kapitel - det hade väl behövt ett par års avskolning. Jag vill helst fortsätta gå dit och se E och E och deras härliga, glada sätt, varje morgon. Det hjälper upp min dag!
Men på fredag säger vi "no more". Då är det slut. The end of an era - om man vill vara dramatisk.
Fast det är inte helt slut utan vi har redan bestämt att favvofröknar kommer med J's kompisgäng hem till oss i Floda på besök under hösten, så de får se vart han tagit vägen och han får visa dem det. Jättebra idé av E!

0 dagar kvar, således, till inskolning av liten pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0