"Sssscchhyssh bebisen under sover..."

IDAG var det inte bara sista söndagen jag hörde de orden - det var sista gången alls. Och de sades, jajemen!

Nu är det halvtid i dagens packande och dags för lunch. Det är EN HALV dag till vi träder till vårt hus.
Det är FEM och EN HALV dag till lasset går.
Det är VECKA TVÅ av inskolningen som påbörjas.

Och i morgon träffar vi ta mig tusan säljaren för sista gången :-o
I morgon går vi tillsammans in i vårt första egna hus, stänger om oss och är hemma :-) Antagligen tjuter vi till lite också av glädje! Imorgon kan jag dansa runt i de olika rummen och snurra omkring hur jag vill - så som jag vill och velat ett bra tag nu ;-)

I MORGON. Jag trodde hela tiden det krävdes en tidsmaskin för att få säga de orden. Nu säger jag dem och någon form av tidsmaskin måste det ha varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0