Riktigt sköna dagar!

Hemma och donar lite, äntligen. Igår hade vi två omgångar gäster så då donades det mest med att göra den allra mest brådskande städningen, typ dammtorkning eftersom det knappast gjorts under semestern alls. Bra att få en anledning, som alltid!

Först kom min faster med man åtföljda av min far och det var så roligt att ses och att se dem här, eftersom de inte bor i Sverige och inte heller är här så ofta. Vi satt en stund i skuggan vårt parasoll skänkte, tillsammans med mina söner och pratade och fotograferade. Mysigt.
Sedan på kvällen kom våra urmysiga grannar hit och drack vin och whiskey och åt goda bigaråer och melon: ljuvligt. En mysig kväll tillsammans, som alltid.

Idag väntar målning och tapetsering men först en tur till K-Rauta eftersom färgen alltid tar slut snabbare än man tror och eftersom sonen växer så det knakar och det i komination med att han sliter byxknän i parti och minut innebär att vi måste ladda upp på klädfronten inför hösten!

Se där, hur snabbt man fyller en söndag med arbetsuppgifter!!


Min make M, min far O och min fasters make U. I skuggan.


U funderar över BR-frågor! Det tangerar hans bransch.


Min faster och gudmor G bekantar sig med J.


Vi pratar så mycket vi hinner ;-)


Jeez, vad jag gestikulerar!!!


Glad pose.


Sedan börjar vi skratta igen :-)


*hahahaha*


Jättekul!


"Alla" med på bild.


Även min far.

Det var en mysig stund. De gillade vår enkla tjäll, trots att de kom mitt i renoveringskaos och till ett halvstädat hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0