Foton från hjärtevärmande dagar

Min lille farfar dog när det varit Luciadag i en timme och en kvart. 94 år blev han. På eftermiddagen den dagen samlades min far, min faster med man, jag och min familj hemma hos oss för glögg och kaffe och samtal i lugn miljö, om farfar. Det var tårar men också skratt och glädje att återses. Min faster med familj bor i Marbella, så vi är inte bortskämda med att ses.
Lille farfar är djupt saknad. Jag är glad att han var här på Johannes fyraårsdag och jag är glad att jag under sommaren hjälpte honom att fixa och dona med sin nya laptop och med att skaffa gmail och Skype. Vi skypade ihop med Marbella de gångerna!


Tillsammans.


Känslor och minnen.


Tillsammans gick vi sedan på Lisebergs julmarknad där även min bror slöt upp.


Det blev ett fint sätt att umgås på farfars dödsdag. Ljust och känslosamt.





När vi skilts åt tog vi traditionsenlig karuselltur med sonen :-)


Det var kallt men inte så kallt som det är NU... *brrr*


Underbar stund förstås.


Kul!


Denna gång vågade J pröva denna.


Liseberg.


I fredags (18/12) bakade J och jag pepparkakor.


Mumsiga och goda.


Igår (19/12) hade vi goooooda vänner på middag. Maken lagade mat i sitt anletes svett...


Mycket och många spännande samtal runt bordet.


Och maten var kalasgod!


Alexander kom och hämtade en eller två portioner ;-)
(japp, tröjan säger: "I's lonely on the top, but I don't care") Jag har sagt till
honom att jag också vill ha en!!!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0