Hur bygger man en pojke?

Jag läser dagligen minst tre böcker vid nattningsproceduren för min juvel till son.
Härom dagen sa jag till honom:
-Vilken TUR att pappa och jag gjorde dig, jag är så glad att du finns här.
Då blev det ånyo tyst en liten stund och sedan ställde pojken denna berättigade fråga:
-Hur bygger man en pojke?
Jag "hhhmmmade" och sa att jag får ta hem en bok från jobbet (tack och lov för bibliotek!) så får vi läsa en jättebra beskrivning om det.
...
Igår tog han upp det igen och då sa hans pappa:
-Du har ju legat i mammas mage.
-Jaaa... svarade sonen.
-Hur kom du in dit då, tror du? frågade pappan.
-Jag FÖRSTÅR inte det svarade sonen, och la till:
-Man måste hänga på fötterna rätt!

:-)

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Haha... vad charmigt :-) Inte helt lätt att förklara! :-D

2009-03-01 @ 16:52:38
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0