Se upp i backen!

Idag var jag och plutten i en lagom liten pulkabacke för en nybörjare i utförsbacken!
Jag fick syn på en liten bra backe i vårt bostadsområde som såg ut som om den vore gjord för sonen och det visade den sig vara också!
Han åkte själv flera gånger och skrattade! Dock såg han äldre killar med snowracer, så det vill han pröva nästa gång. Bäst att rota fram storebrors gamla...
Efter vår tur till pulkabacken promenerade vi ned till godisaffären i centrum och hem igen, så vi har haft ett antal timmar ute i snöyran - underbart!

Nu smaskar sonen på sitt lördagsgodis och tittar på sin nya film (med max ett halvt öga) och skrattar åt hunden. Jag har fått i mig en kopp kaffe och ser fram emot att tillreda aftonens fruktsallad.
Maken har också han åkt på magsjuka, så han skriver på avhandling i halvtaskigt tillstånd.

Det var en rapport. Over and out.


Bäst att se upp ordentligt i backen med dessa åkare!


Yiiihaaa :-)


31 timmar, and counting....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0