Efter dagens "jag-börjar-bli-frisk"- och hundpromenad...

... knäppte jag några utomhusbilder. Nordåsen av i dag sålunda:


Här träder man in på vår lilla väg.


Vintrigt och vitt i dag men inte lika kallt som gårdagens -12 grader!


Funkie och jag hade en skön tur tillsammans. Som vanligt.


A place called Home.


Gren utanför vårt hus.


Vårt hus. Cyklar som absolut används året runt.


Jag kikar in från trädgården.


Vad kan det vara för stilig fotograf?


Snöliknande is. I går, när det var så jädrans kallt, kändes det nästan som att
till och med isen ute frös.


Istäckt berg i vår trädgård.


Istäckt lövkorg.


Bara vintrigt mysigt.


Ytterdörren.


Kikande ut från hallfönstret ser man närmaste grannens hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0