Nytt från insidan!

Sedan jag senast la upp bilder från vårt hems insida har det nog inte hänt så väldigt mycket. Några nyupphängda tavlor, några mattor och så. Jag minns inte riktigt när "sist" var!
Men i dag tog jag några foton eftersom jag i dag blev klar med de nedre badrumsskåpen. Håll till godo:

Det övre badrummet har fått vitlaserade skåp och spegel, sedan senast. Och ett duschdraperi
och handdukar. Rött och vitt är huvudfärgerna men draperiet erbjuder en mängd färgmöjligheter!


En spegel och en hylla, är vad vi behållit av inredningen som satt där.


Tjocka sköna handdukar i ett varmt badrum.


Jag är nöjd med laseringsjobbet jag gjort.


Ny krok till varje badrum också.


De tre stolar som inte får plats i köket staplas för närvarande en trappa ned.


Nymålat va're här! PUST vad jobbigt det var att måla dessa. Lång tid tog det också...


Så såg det ut före.


Även om det är långt från perfekt är det finare än det furu det var tidigare.


Hela rummet kändes lättare och piggare på en gång.


Allt gör sig bättre mot vitt. Så är det bara!


Nytt brödskrin i köket.


Nya termosar för kaffe och för te och ny termos för kylda drycker.


Vackra!



Kommentarer
Postat av: Skumpis

Kul med inredningsbilder!!! Vad fint ni har fått det!



Hoppas du mår bättre nu. Kramis!

2009-01-05 @ 21:49:58
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0