En måndag igen!

Måndag efter en intensiv helg: fredagen var lång: för maken 05:30-04:00 och för mig en timme kortare... Disputation, fest, lång färd hem i natten.
Vad duktig maken är - vad stolt jag är över honom och vad glad jag är att han är "tillbaka" :-)
Lördagen innebar fyra lyxiga timmar med sömn, sedan städning av festlokalen. Hemma däckade vi på kvällen.
Söndagen var lite röj hemmavid och väldigt mysigt umgänge med grannar där barnen lekte och hade roligt i solskenet: guld! Sedan var det städning igen många timmar och så lite oväntad aktivitet på kvällen också, med hemkomst till kl. 23.

I dag är jag TRÖTT. Ska på ledningsgrupp nu och sedan träffa vän kl. 17. Väl hemma kommer smygfirande gäster som gratulerar sonen i förväg - 18-årsdagen hägrar ju på torsdag :-D

Livet kör på, det bryr sig inte om trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0