Fredagen den trettonde mars, 2009

Är en dag med (fortfarande) förkylning, knallröd näsa, halsont och huvudvärk. Något bättre dock. Skänker store sonen en tacksamhetens tanke (not) för denna förkylning...
Trots den har jag påbörjat en kanonbra ledarutvecklingsutbildning som pågått två heldagar denna vecka och som sedan innehåller tre sådana dagar till. Yrkespersonlig ledarutveckling heter den och är mycket bra. Kursdeltagarna är väldigt trevliga och i våra olika scenarier och övningar skrattar vi mycket :-D

Kul att ha så kul på arbetstid. Ledararbete är sannerligen krävande men också med sina utdelningar och absolut med krav på stor självinsikt och självdistans.

Efter kursen i går drog jag till jobbet där vi kl. 19 hade event med stora Mölndalsexperten Lars Gahrn. Legenden. En bra kväll. Arbetsdagen var dock lång: 8:30-21. I helgen arbetar jag lördag för att kunna vara ledig min ordinarie lördag nästa vecka, då det är dagen efter makens disputationsfest...

Ha en skön helg!

(Just det, en rapport: vi var på tippen förra helgen! Äntligen var vi där. Vi har börjat kasta våra kvistar/grenar/ris - wunderbar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0