Mycket i skallen...

Upp (hörde makens mobil ringa för flera minuter sedan), in i duschen, föna, stryka, kasta ihop en macka att ta på vägen - iväg...
06:55 måste jag gå. Sista dagen på aktuella ledarutvecklingskursen, den vill jag inte komma för sent till.
Förundras över att solen skiner så vackert och starkt redan klockan sju.

*Bekant melodi ljuder*

Maken är i mobiltelefonen, undrande varför jag gått redan 05:55?
Möter morgontidige grannen och frågar honom om det är sant att klockan bara är sex och inte sju?
-Det är sant. Gå hem igen!!! svarar han.

Är man alltför mycket mitt uppe i allt när man frivilligt (?) går upp fem istället för sex?
:-)


Härom dagen hade vi en mysig semesterdag tillsammans.
Mitt uppe i allt :-) På en underbar strand (fast bara några minuter just där).

Kommentarer
Postat av: AnnaA

Hittade hit på nåt vis.

Grattis, ni har fått hus!!

Kommer ihåg hur mycket du längtade. :)

2009-05-28 @ 08:04:55
URL: http://effy.wordpress.com
Postat av: Caroline

Jag vet en tjej vars kille gick upp och duschade och väckte barnen och gjorde frukost åt dem och klädde på dem. När det ena barnet frågade varför alla klockor var 03 så gick det upp ett litet ljus!

2009-05-28 @ 17:23:40
URL: http://bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0