Frukostmorgon


Snart flyter vi här.


Enligt mitt schema ska jag ha sovmorgon på torsdagar och då har jag förstås frukostmorgon med Johannes. Dessvärre innebär ett schema inte så mycket i praktiken för en enhetschef utan i 80% av fallen ligger konferenser, möten, utbildningar eller annat just på torsdagsmorgnar. Torsdagsmorgnar blir ju även ett ypperligt tillfälle att boka in möten - eftersom jag ju inte är schemalagd då och följaktligen KAN.
-Torsdag morgon har jag inget inbokat, hör jag ofta mig själv säga.
Tro tusan det!

Idag har vi i alla fall efterlängtad frukostmorgon. UNDERBART.
"Du är vackrast i undiversum" och "Jag älskar dig hela mitt liv" är några av de fraser jag får ta del av. Så ni förstår hur mysigt vi har det.

Några griller har maken och jag fått i våra arma skallar också - två inbokade utflykter ska vi på under kommande vecka. Spännande värre...

Inom en snar framtid stundar lyxig övernattning med poolbad där vi kan skåda ut över havet och trerätters middag, följt av tid med goda Ystadsvänner. Can't wait - tid på tu man hand, det händer ungefär vart tionde år i vårt fall. I kid you NOT.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0