Dagarna går

Som vanligt far tiden fram så fort att jag inte hinner med, än mindre hinner jag uppdatera här.
Efter en osedvanligt trevlig lördag förra helgen, då vi var hembjudna på fika hos en av J's två bästisar och blev kvar till framemot midnatt på fika, middag och många flaskor vin blev jag inspirerad av värdinnan/nya väninnan!
Jag har nu satt igång med den oslagbart bästa träningsformen för mig: alltjämt jogging men inte på udda helgtillfällen eller enstaka kväll: nej, före jag äter frukost och åker till jobbet.
Det passar mig och Funkie som hand i hanske.
Vardagsjoggingen har hittills varit 20-minutare och helgens jogging ligger kvar på 30-minutare. Som det känns nu dock kommer nog vardagsjoggingen få utökas till samma sträcka dock, eftersom jogging så dags för mig är perfekt - jag orkar väsentligt mycket mer på morgonen.
Lycka!
Badrummet här uppe:
Här kan ni, kära vänner, se att det inte "bara är jag" som ser de missar som finnes. Huva! Jag ska finlira. En annan dag ;-)
Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0