Kompletterar med en handfull iPhonefoton

Klängrosor i nya spaljén. Spännande projekt!
Det bästa med denna väldigt lilla trädgård är att det räcker med ganska lite,
för att göra fint. Det räcker även med lite mindre tid för att hålla efter.
Några krukor till, en vattenspegel och lite annat ska vi köpa och sedan
är det mest bara att hålla efter, som gäller!
Det passar oss vid denna tid  i livet.
Johannes och jag skulle göra Malmö, i jakt på sandaler till honom.
Jag rustade mig med leggings, modell combat ;-)
En god vän och kollega tog ut mig på en rundvisning av Malmö Stads
alla fastigheter och ansvarsområden. I över tre timmar åkte vi runt...
Vi fikade här i Kallbadhuset. Här kan man tydligen vinterbada också, vilket
han rekommenderade!
Ett vackert Malmö visade upp sig, denna eftermiddag.
I går träffade vi min barndomskompis Pelle med familj. Vi myste en
stund på Mossbystrand.

Kommentarer
Postat av: Izabell

Åh vilka fina bilder! Coola tights! Häftigt kallbadhus där skulle jag velat bada fast då inte på vintern..hehe:)



Kraam Izabell

2010-07-14 @ 22:32:07
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0