Hemma efter en arbetsvecka i Skåne

Jag har fotat med min älskade iPhone, vilket är så enkelt och smidigt, så jag delger er arbetsveckan (och helgen som ledde fram till den) i bilder:


Längtad-efter-hund tövar.


Sover i solen. Raring.


Lämnar huset för visning.


Är glad för att han får lämna bilen...


Middag tillagades hemma hos vänner, direkt efter visningen. Underbart.


iPhones var med :-)


Myser tillsammans :-D


Underbaringen vilar lite, ihoprullad på mitt täcke.


Far och son i soffan, sent.


Hotellet var väl so-so men utsikten första kvällen vacker.


När jag kom till min nya arbetsplats var det första jag såg.... JAG!
Rart och varmt välkomnande.


Gammal kollega från förrförra jobbet hade sänt välkomsthälsning som också
innehöll min favoritmigränmedicin ;-)


Kväll två, andra färger.


Jag gick på bio två kvällar, solen sken efter filmen. Bio går man inte på varje
år så det var riktigt behagligt att unna sig det mitt i en så intensiv vecka.


Efter ett möte med min företrädare gick jag genom Gamla Kyrkogården
i vilken vackra gäss vilöade, solade och åt.


Torget som ligger ganska nära min nya arbetsplats hade körsbärsträd i
full blom och varje dag njöt jag dem när jag passerade.

Nu: hälja! Grillning med vänner i afton, joggande med hund och kramande av söner och man - that's the plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0