Bilder inifrån

Japp, så var vi där idag. Givetvis hade kamerans batterier laddats ur och jag var tvungen att använda mobilen att fota med. Missflyt. Mobilen tar bara närbilder och kan liksom inte zooma ut, så ingen bild blev som jag ville. Men men. Man kan inte få allt.


Antons rum. Istället för säljarens 120-säng har Anton en 90-säng. 
Så den lämnar lite mer space.


Nedanför Antons fotände finns plats för hans stora TV-bänk och mega-TV!
Kökets balkong skymtar i fönstret. Anton är ensam på övervåningen vilket han är nöjd med.


Den andra delen av vardagsrummet som Hemnet aldrig visade.
Antons rum skymtar i bakgrunden. Litet fönster till höger i bild.


Mer fokus åt den vänstra delen. Bakom säljarens möblemang ser vi
kökets ingång från trapp-hallen.



Fokus helt åt höger. Lilla fönstret.


Antons ljusa rum bakom vardagsrummet. Igen.


Badrummet på övre plan har dusch, toa och handfat. That's it. Men det är 
också precis det som behövs: två tvagningsmöjligheter samtidigt om morgnarna :-)


Duschen. Halvkaklat i vitt. Badrumsfönster.


Trappen leder ned.



Entrén. Jag vinklade så jag fick med sidofönstret - härligt ljus i hallen!


När man blir insläppt hos oss kommer man direkt att se trappan. 
Den vrider sig fint, tycker jag.


Det nedre och något större badrummet. Säljaren har ställt en av garderoberna 
här och den tar mkt. plats. Annars halvkaklat i blankt kakel och liten blå rand.


Badkar här nere.


Ena hörnet i vårt rum.


Husets framsida = vår uteplats. Här behöver först klippas gräs, sedan ev.
läggas vitt grus. Eller byggas trädäck.


Samma plats sedd utifrån.


Alexanders rum. Här finns äntligen plats för hans avancerade 
hemträningsprogram och -tillbehör.


Mörk bild med motljus tagen i Alexander rum.

Johannes rum finns inte ännu. Blir troligen ett kryp-in skapat av flyttad vägg mellan
två "förråd".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0