Jag tuppade aldrig av

Det gjorde jag inte - praktikanten på jobbet behövde inte komma med luktsalt när jag fick mitt sista klartecken på jobbet i förmiddags, men väl satte hon på kaffe och sa att vi får ta en fikarast!!

Eftersom allt bara är klart i teorin känns det fortfarande väldigt abstrakt, det här. Imorgon kommer rekommenderat brev från mäklaren som jag ska hämta, med papper. På onsdag i arla morgonstund ska vi träffa säljaren och skriva på papper. Då kommer det kanske kännas mer konkret? Annars måste jag verkligen säga att det hela känns mycket overkligt!
Jag kan inte fatta det. 
Så lång längtan och så nu - husägare. Hemmansägare (hehehe - maken tycker det gammalmodiga uttrycket är så töntigt så det måste jag ju använda).
Vi två. En stor resa tillsammans.

Om ni visste vad jag kikar på trädgårdsmöbler, mattor, badrumsattiraljer, sandlådor med mera. Nej nej, det är inte mycket vi tänker skaffa direkt men väggfärg, någon utegrupp och enstaka mattor blir det. Någon lampa kanske.

Gällande kreerande av Johannes rum och mer komplett inredningöversyn så är det sådant som ska kännas in. Vi kommer eventuellt bygga en vägg och riva en men det får alltså bero ett tag. Vi får landa i det nya före vi bestämmer och tror oss veta.

Vi har hela livet på oss ju ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis!!!!!! Grattis!!! Å, vad roligt för er!

2008-06-23 @ 19:02:42
URL: http://adal.blogg.se/
Postat av: Åsa

Var tvungen att springa iväg en stund. När flyttar ni? Det blir inte så långt att åka när vi ska hälsa på. Perfekt! Många kramar

2008-06-23 @ 19:08:29
Postat av: Christel

Åhhhh vad roligt för er! Och vad snabbt allt har gått! Stort grattis! Kan tänka mig att midsommarhelgen har varit lååååång.

2008-06-23 @ 20:08:08
URL: http://hemmahostweedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0