Alla tiders födelsedag!

Om hela 39-året blir så här bra, blir det alla tajders.... ;-)


Vackert i vår (och grannens) trädgård!


Mina ljuvliga söner och ett Wii...


Mor och far förärade mig mycket eld denna vinter: fick ethanolkaminen
jag suktat efter, i julklapp och denna fabulösa eldkorg i födelsedagspresent.
Ganska så, ganska så najs :-)


J och jag skapade denna lykta på vårt berg i dag.


I trädgården är det så vackert att man bara häpnar.


Winter wonderland i vår trädgård.


Indeed.


Min egen Ernst sätter fyr!


Medan jag tänder snölyktan.


Hööööög mysfaktor :-)





Nybliven 39-åring dricker glögg vid sin eldkorg :-)


Och grillar oss ett äpple också!

Nu fortsätter jag min braiga födelsedag tillsammans med make och två söner. Den store lagade nyss middag åt oss och har nu gått ned men den lille sitter under samma filt som maken och jag gör. Och DET är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis!!!

Vilken jättefin födelsedagspresent! Skulle också vilja ha en sådan... Tycker det ser såååå mysigt ut!

Passar även på att önska er ett Gott Nytt År!

2009-12-29 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0