Juldag

... och fortfarande underbart!
Axplock från julafton (och ett par dagar före):

Det börjar lacka mot jul...


Och snön fortsatte falla!


Vackert vitt :-)


Dan före dopparedan hade vi mina föräldrar här för avlämning av klappar
och för middag tillsammans i vårt mysiga kök.


I förgrunden ser ni en pojke som längtar efter julafton..!


Den fina julgranen som J och jag valt, burit och dekorerat!


Odågan stal en brödbit och låg i korgen och så oerhört skyldig ut :-D


Julaftons morgon och frukost tillsammans med make och söner. Life is GOOD!


En ljuv stund att minnas ett helt liv. Och lite till ;-)


Mina söner gick ut för att kasta snöboll ihop.


De kastade även på fotande mor och den snöbollen for ända in i köket
och rakt på lille Funkie. Somliga straffar Gud genast, heter det visst?!


Glada och skojiga!


Mina söner är det bästa och mysigaste umgänge som finns.


De tyckte det var skönt att komma in i stugvärmen efteråt.


Dags att lacka! J och jag passade på framför Kalle Anka på TV.


Fina klappar blev det.


Mer lek, eftersom väntan på jultomten var seg...


Sedan kom han, till slut :-)


Med braiga saker!


Till alla :-)


Spänning och glädje i topp!


För.... hrmmm... alla :-D


Nöjd mottagare!


Otäcking på besök. Med besynnerlig andning.


Strax fick Darth Vader sällskap av en av sina Stormtroopers...


En annan Stormtrooper får hjälp att klä sig. Av Darth.


That Darth!!


Fin Stormtrooper!


Bästaste sönerna.


Liten gatis bland alla papper på golvet!


Slumrar sött och är lika rar som han ser ut :-)


Mycket att göra på julaftons kväll.


Just det!





Jag och mina barn.


Bättre blir inte livet.

God fortsättning på julen, alla!

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Härliga bilder, det syns att ni har en god jul!

God fortsättning!

kram

2009-12-26 @ 11:28:08
URL: http://tinalill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0