Väder att stänga för business för den här "sommaren"...

Busvädret har återvänt. Vi skulle tagit oss till Bauhaus för att investera i en presenning (och färg till Mc Donalds-toan) och på så vis låta utemöblerna stå kvar, just, ute. Vi orkar dock inte efter en osedvanligt munter och piggelin fika med Flodakompisar med barn..! ;-)
Full rulle och roliga samtalsämnen i två timmar medger helt enkelt inte ett besök på Bauhaus, eftersom besök på det stället brukar kräva sin energi. Vi har ju - som sagt - en del pyssel hemma också som jag absolut VILL få gjort nu såsom ta bort barnpoolen, fälla ihop däckstolarna, spika upp fotona och röja i klädkammare och "pann"rum.

Here goes!

Tack J med familj, också, för ert roliga besök här!

(just det: jo, jag har märkt att jag ju visst hade laddat upp foton av de nya vitvarorna - minnet, mina vänner, minnet....!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0