Fredag, lördag och halva söndag kvar...

Rensad dator.
Adjö Guy-lit :-)
Våra finfina vänner P & P tar vi dock ej farväl av!

***

Sedan har jag flyttat och är på plats i Skåne. Med min hjärna och mitt medvetande kan jag inte begripa vart tiden tog vägen. Jag har haft mina sju avtackningar, jag har sagt adjö till min medarbetare, jag har sagt adjö till diverse besökare, jag har introducerat vikarier, jag har packat mina saker, raderat mina filer, lämnat min mobil och skrubbat mitt skrivbord.
Jag opererade mig i onsdags och tack vare det har jag varit mestadels liggande under onsdag-torsdag och därmed faktiskt vilat en del. I afton väntar visning samt middag som vi bjuder på, hemma hos vänner ;-) !!
Maken och jag har för första gången riktigt TILLSAMMANS valt en stil som vi vill ha i vårt nya hus i havsnära Ystad och det är väldigt roligt att han aktivt varit med och velat välja och inspireras!
Hmm, kanske ska vi inte fundera över hur vi skapar olika rumsligheter i ett ganska litet vardagsrum? Kanske ska vi ta hela rummet i besittning med mysmöblerna, som här!
Så nu kommer vi låta en härlig sommarkänsla regera i blivande hemmet. Det första jag tänker på som behöver shejpas till lite i mysig känsla i stilen blir utemöblerna som i nuvarande utförande är lite väl contemporary, för den stil vi planerat, med svart-vita kuddar och filtar. Jag hittade ett enkelt sätt att betona en annan känsla här. En duk i blått och vitt räcker en bra bit och behöver inte bli en dyr investering :-)
Inte heller är sådana här features dyra eller svåra men gör trädgården lite vackrare.
Till vår framsida, ser jag något sådant här.
Det är faktiskt så att en sådan här nystart behöver ny inramning, det känns verkligen så.
Nu ska jag semestra vidare, på min soffa. Idag får jag nog tvätta några toaletter också...
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Izabell

Fina bilder. Och coolt med de klickbara länkarna! Gillar speciellt rummet med böckerna och korgstolarna:) Trevlig helg Anna <3

2010-04-23 @ 22:08:57
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0