Påsken 2010!


Långfredagen innebar eftermiddag och kväll hos familjen HS.
Vi inledde med Dry Martinis!


P och maken efter middagen. Irish coffee:n var goooood....!


Jag och P. Ojojoj, så många och livfulla diskussioner :-)


Påskafton innebar cykeltur. Till.... familjen HS ;-)


Utanför vårt hus blommar glada Penséer.


Barnen studsar före grillmiddagen! Ja, jag var tvungen att få med den pool
jag är sjukt avundsjuk på.


P och maken softar och njuter i den varma vårsolen.


En jättemysig påskafton är till ända och vi cyklar hemåt i skymningen.

Ett liv att älska.
(jag var just ute och klippte ned mitt eget påskris i min egen trädgård!)
((idag ska jag bli bjuden på picknick av goda vännen L ute i den Jonseredska naturen!!))

Kommentarer
Postat av: Izabell

Åhh vad trevliga bilder och såå gott med Dry Martinies!:D

2010-04-05 @ 22:59:39
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0