Trädgårdsbilder

I trädgården njuter vi sannerligen.
Vare sig det gäller att mumsa frukost, grilla, sola eller studsa är det en riktig mysoas!
Vi sänder oss själva åtskilliga tacksamma tankar som köpte hus med liten trädgård för det här är absolut maxstorlek när det gäller vad vi hinner med.
Lagom är bra när det gäller ogräs ;-)
Favvoplatsen för frukost, lunch, fika och middag, alla kategorier.
Jag går direkt ut i trädgården varje dag när jag kommer hem.
Här går det så lätt att andas och dra in havsvinden :-)
Intensivt varma färger.
Vattenspegel.
Lättskötta husdjur.
Jag har skrapat bort all mossa som täckte stenplattorna.
Inbjudande på riktigt.
Bara att stiga på!
Att hitta HEM är gudagott.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad mysigt ni har det. Har ni trampat något vin ännu?

2010-08-19 @ 22:14:22
URL: http://adal.blogg.se/
Postat av: Anna LB

Nix, det är nog dessvärre så att OM det ska bli vin blir det surt... ;-) Jag tror vi precis ligger så till att dessa våra druvor aldrig kommer att hinna mogna fullt ut.

Det ska bli ytterst spännande att se, i alla fall :-)

2010-08-21 @ 13:10:38
URL: http://bythepine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0