Lyxig sjukdag

Tja, det kan man ha. Jag ligger sjuk, sedan i lördags och idag fick jag så fin hjälp av pappan till sonens bästis! Han kom för att hämta J åt mig och ta honom till förskolan, han kommer också att hämta honom där ikväll och lämna av honom här igen. Dessutom hade han med sig en bunt bra filmer åt mig, så att jag kan ligga och slappa med bra och osedda filmer.

Jag är så tacksam och glad och rörd och fattar inget: vilka fantastiska vänner vi har! Jag ska nog krya på mig under sådana omständigheter!!

Nedräkning till makens hemkomst: fyra heldagar kvar. Yes: and counting :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oerhört tack för fina ord på min blogg värmer

Kram Lotta

2010-01-12 @ 19:50:33
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0