SNÖ!

Det var snö i parti och minut igår, det har snöat hela natten och hela tiden sedan dess och nu är det ett ännu större parti och en ännu större minut på Nordåsen :-o Var ska detta sluta?
Vi ska till snow racer-backen och förlusta oss och sedan ska vi väl se hur det fortsätter att falla snöflingor från himmelen, den sköna och vita!

Funkie och jag inledde dagen med "deep-snow-jogging" vilket innebar att x antal grannar tycktes tänka "respekt" och började hälsa (grannar på andra gator i området, sådana grannar jag inte känner men som ser oss jogga i regn, snö, mörker och kyla) :-D Det VAR faktiskt respect att jogga idag och mina ben värker av träningen medan Funkie njuter av varm och välbehövlig vila på sitt lilla gråa skinn vid mina fötter.

Strax dags för SKOJ i backen. Se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0