Det här är det jag vill köpa till trädgården nästa sommar!

Vi har nu också beslutat känna in sommarsäsongen ett år före vi bestämmer om trädäck och diverse trädgårdstankar. Vi ska göra en ganska dyr resa till sommaren som vi vill lägga krutet (pengarna) på och sedan ÄR det ju vettigt att känna in. Dessutom behöver gräsmattan göras vid, tomten röjas och så vidare - så arbetsuppgifter i trädgården kommer vi att ha ändå...



Fråga mig inte varför men en lykta i trädgården är något jag alltid fantiserat om när jag tänkt mig min egen trädgård. Det personifierar på något vis "trädgård" för mig. Den här kostar 595:- på Rusta och har åtminstone den look jag är ute efter!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Snygg lampa

2008-08-10 @ 20:54:42
URL: http://forvirrad.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0