Foton från en juldagspromenad

Här kommer foton från promenaden igår, Funkie och jag tog:


Jäpp, på Nordåsen behöver man förtvivlat väl sin "The North Face"-jacka!!


Granen utanför vårt sovrumsfönster.


Vår närmaste skog.


Dito.


Kul för Funkie att spralla loss lite :-)


Skogen ser ut som eld i bakgrunden.


Stark sol, denna dag.





Som sagt!


Vacker skog.


Det här fotot älskar jag. Det blev helt annorlunda mot hur jag trodde när jag tog det.


Naturens egen konst.





Fallna träd ur olika vinklar.





Vinter i Floda.





Nordåsen ligger högt!


Kallt, var det.


Stigar leder åt olika håll.


Mer konst.


Inne i tätorten. Stämningsfullt.


Högt, som sagt!


Is i närbild.


Rosa sköna nyanser.


Vårt hus på juldagen.


Jag försökte ta foto av julgranskulan men linsen var immig jättelänge efter
min promenad och det blev suddigt hela tiden...


I det här fotot är imman ett plus dock!


Jul, jul strålande jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0