Kontantinsatsen

Idag sätts kontantinsatsen in på mäklarens konto. Äntligen går en första påtaglig del av köpet igenom :-) Det känns bra och som ett stort steg på vägen mot att huset verkligen blir vårt. Jag vet ju att det blir vårt men vill att affären ska klaras upp steg efter steg. Väntan är inte min kopp te.
Vi har - Alexander, maken och jag - packat varsin låda också, så även på den fronten har ett första steg tagits. Där återstår dock betydligt fler steg före den hemskingprocessen är klar... Lådor lär det bli hundratals.
Ikväll kommer kvinnan som hade HR-parhuset (!) med make för att se på vår lägenhet! Lite kul och väldigt bra att jag kunde hjälpa dem med möjlighet till den här lägenheten, trots att vi drog oss ur ev. byte pga. eget köp!!!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Ett steg närmare huset :-) Lådor ja, vi fick ihop 159 stycken när vi flyttade. Ska bli spännande att se hur många ni får ihop :-)



Ja, första scrappförsöket minns jag väl :-) Var har du gjort av dina layouter? Blir det nåt mer på den fronten?

2008-07-10 @ 09:23:26
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0