Utemöbler jag tänker köpa i september (basta) ;-)

Jag har spejat in följande för inköp i september:


Två sådana, nu kostar de 169:-/styck. Passar perfekt i trädgården och för oss som vill/behöver sola.


Matgruppen för grillkvällarna som inte tar slut före oktober i alla fall. Under tusenlappen på IKEA!


Det här bordet (149:-)...


med två sådana här stolar (129:-) utanför vårt sovrum på den trädgårdsplätten. Där ska vi förresten ta bort häcken och det ger väl ytterligare minst en halvmeter trädgård där!
Sådant bord och stolar blir det nog även på balkongen? Den kan ju inte stå tom när man vill äta sin helgfrukost där ute..!

Kommentarer
Postat av: Susie

Tack för besöket i min blogg. Kul med en annan nyinflyttad (ja blivande i alla fall) Floda-bo. Vi flyttade från Linnéstaden till Floda för två år sedan (Uddared - där alla "bär"vägarna finns, uppför den låånga backen :))Vi har renoverat precis allt inomhus, men det var en ganska utdragen process. Nu är jag helnöjd, men det var jobbigt under tiden.



/Susie

2008-07-03 @ 13:44:39
URL: http://susiesdag.blogpost.com
Postat av: Susie

Tack för besöket i min blogg. Kul med en annan nyinflyttad (ja blivande i alla fall) Floda-bo. Vi flyttade från Linnéstaden till Floda för två år sedan (Uddared - där alla "bär"vägarna finns, uppför den låånga backen :))Vi har renoverat precis allt inomhus, men det var en ganska utdragen process. Nu är jag helnöjd, men det var jobbigt under tiden.



/Susie

2008-07-03 @ 13:45:29
URL: http://susiesdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0