Utomhusbilder

Nu ska jag ta mig ork att lägga in resten...!


Balkongen som vetter mot "gården" med lekplats och grannar.




Taget från balkongen. Ett parhus med två tvårummare mitt emot oss, sedan
är resten större hus i samma modell som vårt.


Jaa, här kommer vi kunna dricka kaffe och se sonen leka i sandlådan!




Öppnar balkongdörren ut till trädgården!


Blickar mot grannen till vänster som inte är i par med oss. Det de har gjort
med sin tomt är ungefär vad vi också siktar på!


Vårt fina berg!!


Medan make och säljare gjorde kaffe sprang jag barfota ut i trädgården.
Här står jag på berget och blickar mot huset.




Kikar in till grannens fina tomt.


Kikar på det gedigna trädgårdsarbete vi har framför oss..!


En del att röja alltså.




Långt in i detta sträcker sig vår tomt. "Detta" mynnar ut i skog.




Grannens igen.


Staketet grannen satt upp.

Ja, nu har ni sett lite mer av vårt underbara blivande hem. Vår juvel ;-)


Kommentarer
Postat av: Skumpis

Vilken idyll! Jättefint!!! Vad härligt att ha massa roliga projekt framför sig!



Kram!

2008-06-26 @ 10:18:27
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0