Äh, lägger här tillsvidare!

Äh, idag lägger jag upp lite utvalda bilder, mest av idag. Struntar i allt och bara laddar in ;-)

Berömde sjörövaren Jack Sparrow på besök!


Utflykt till Alingsås.


Kråkdags igen för mig.


Mighty.


Den tog sig ett kik rakt på mig!


Café med hög mysfaktor.


J ville beställa in DEN tårtan...


Jag kunde tänka mig precis vilket bakverk som helst, bland dessa!


Till slut valde vi sorgligt lika men galet gott ;-)





Spelar apa, som vanligt.


Min fina J.


Alingsås.


Maken förklarar och gestikulerar.


Höst.


Sen höst.


Pojken fick en ny mössa.


På hemväg.

Jag köpte en utomhuslykta till entrén!

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Åh, vilka härliga bilder från er utflykt!

kram

2008-11-12 @ 15:19:21
URL: http://tinalill.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0