Rapporterar in

Ett stycke jogging i ösregn klockan 08:15 i morse till klockan 09:00. Sedan ett stycke hemsk menssmärta á la första gången ungefär (jo: go figure!) som pågår som allra värst as we speak. Efter att ha blivit stood up av gode vännen Lee på Skype återstår hemmafixande i högt tempo (har tagit två Panodil) och sedan rejäl tur till tippen. Lite mer häckklippande ska rymmas också och alltihop blir hemskt spännande eftersom jag är på universums sämsta tänkbara humör :-o Det är som en urkraft eller vulkan inuti (helheten för smärtan och ilskan måtte hänga ihop på något biologiskt vis?) och ALLT vill ut. Helst skulle det nog vilja ut genom knytnävarna á la det fyllo jag hörde under hemresan i torsdags som sa att han "måste slåss med den där idioten ikväll".... Men den idiot som finns närmast mig är ju..... xxxxxx...... hm. Han ska kanske slippa en näve mitt i nyllet trots allt ;-)

Over and MF-out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0