Regn

I regn vandrade jag igår hem från tåget - eller skulle jag - när maken dök upp i bil och kidnappade mig! Han hade dukat upp en picknick/middag åt mig som 20:15 kom av tåget från jobbet. Jag fick åka och äta samtidigt och ankom till tittning numero två av "Quantum of Solace" och det var makens bröllopsdagspresent till mig :-) han vet att Daniel Craig måste upplevas twice. Minst. Enligt mig. 
Sedan sprang vi ut genom regn till bilen och in till huset genom regn.

Idag har jag haft tveksamma glädjen att promenera fem gånger i regn, promenader av varierande längd på allt mellan 10 minuter till 30 minuter, så nu är jag lite less på att vistas i regn...

Inatt sov jag fem timmar endast och dagen var lika späckad som vanligt, på jobbet. Nu råder trötthet således och när jag läst saga för plutten och råddat lite kring ett nytt projekt - än så länge hemligt - så ska jag falla ihop på soffan.

Ha en fin afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0