IKEA-dags!

Alltid lika kul :-)
Visst gillar jag att återvinna: men inte toalettborstar, sophinkar och badrumsmattor. Nej, ska jag köpa det får jag snällt handla där följande kombo finns: god formgivning till löjligt lågt pris. Annars får jag avstå och jag är INTE Mrs. Avstå.
;-)
Följaktligen gläder jag mig som en treåring åt besöket dit. Vi har så många små luckor i vårt hem som behöver fyllas med saker! Men var man hittar återvinningskärl, det förtäljer nästan inget någonstans :-o Det har vi inte kunnat luska ut. Det trodde vi IKEA erbjöd men det gör de inte - inte sådana smidiga som vi vill ha i alla fall.

En hylla till badrummet vankas också samt en leksaksförvaring till minsting.

Sedan hoppas minsting i sin tur på fika (check) och sedan samvaro med kamrater (antagligen-check). Hinner vi ska vi även låna BR-föreningens inhyrda elektriska häcksax och kapa häcken. Men vi får se hur lång tid saker och ting tar...

En underbar dag väntar i alla händelser. GUD vad det är gott att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0