Lite i taget...

Lite i taget går det framåt. Vi hänger en tavla här, plockar upp några filmer till en hylla där. Nu har vi fått undan så pass att endast en handfull lådor står framme och skämmer hemmet. I klädkammare och förråd står förvisso fortfarande lådor men det känns mer som att läget är under kontroll nu än vad det gjort på bra länge.
Och det känns befriande!
I dag kunde jag på eftermiddagen sitta och arbeta på en stol i solen ute i trädgården. Hade det inte varit för migrän hade det verkligen varit kanon, men det var nära nog ;-)

Jag andas mig hög på skogsluft både hemma i trädgården och på mina 25 minuters-promenader till och från tåget. Och det är en bra high!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Spännande läsning, MEEEEN, var är bilderna??? ;-) :-D

2008-10-06 @ 20:59:43
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0