Idag gjorde jag det!

Jaaa, hurra!!! Idag gjorde jag det: drack kaffe i min egen trädgård - tre gånger :-D
Först med maken, sedan med mig själv och sedan med maken, sonen och mina föräldrar. Åhhh, det var till och med bättre än jag drömt om i alla år ;-)
Vi har hunnit språka lite med "vår tant Berg" som yngste sonen säger: vår lite äldre änka som bor en granne bort. En rar, trevlig och social 77-åring.

Jag har varit ensam några timmar i huset idag och packat upp saker och lyssnat på radio och dansat omkring lite. Jag har, som sagt, druckit kaffe i solen i trädgården och jag har - minsann - begrundat och tagit vara på min lycka och mitt rika liv. Två underbara söner, en fin styvson, en tokig liten hund som älskar mig massor och en fin make. Och ett mysigt hus med underbar trädgård. Vet ni, det växer vacker Ljung kring vårt berg - jättefint!
Jag har också vandrat allra längst bort i trädgården och spejat och börjat skissa i huvudet hur man ska ordna kommande trädgård. Vad mycket spännande vi har framför oss!

Som ni förstår har jag haft en alldeles underbar dag och jag bara inväntar onsdagen så jag får åka dit igen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0