Kan inte fatta!

Jag kan inte fatta detta - det pirrar massor i magen - en lördag och en söndag återstår och sedan kliver vi innanför nya väggar i eget hus. Alldeles alldeles eget.

Nyss var det juni och långt kvar, sedan var det semester och sedan var det augusti och till slut var flyttmånaden kommen. Rätt vad det var önskade jag att det skulle vara "bara 4 dagar kvar". Nu är det TVÅ DAGAR kvar och jag hinner inte med. Det går så fort så jag blir lite åksjuk på kuppen.

Det bästa av allt är att inget jobbande kommer in och stör min koncentration före vi träder in - det är två lediga helgdagar och sedan beger vi oss dit!
Pirr pirr och sug och knip och kittel i magen. En unik och speciell känsla. Det är så skönt att se fram emot något så himla mycket :-)

Undrar vad som blir "första åtgärd"? Kolla in sovrummet? Springa upp och ut i trädgården? Balkongen?
Inte vet jag - har aldrig köpt hus förut! Men snart nog vet jag, det och en hel del annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0