Roligt :-D

Åhhh, vad det ska bli ROLIGT! Hurra, hurra, hurra!!!!! :-D
Like I can't wait-roligt. Verkligen, sannerligen och absolut. Läser man i den här bloggen kan man ju börja undra...
Farhågor om ersättningar för slitage i HR varvas med funderingar kring hur jobbigt det är att packa, sortera och slänga. IRL gnälls det över oredan i hemmet, och ställs det in födelsedagsfiranden för att det inte går att vistas i kaoset.
Jo, visst kan man börja undra då!
Men - utan ALL tvekan - ser vi fram emot att flytta precis hur mycket som helst!

Eget hus, egen trädgård (med eller utan farmor i!), två gudabenådade badrum (dem behövde we the day before yesterday), balkong - ja allt är perfekt, underbart och kul. Lattjo lajbans kul. Alla dessa superlativer jag älskar och gjort mig (ö)känd för passar in här.
-Min förstfödde son
-Min man
-Min andrefödde son
-Huset
Där har ni dem: mitt livs stora wow!

Wow, wow, wow vad jäklarns roligt det ska bli att flytta till världens finaste gröna hus!
(there it is)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0